Wynik wyszukiwania w bazie Bibliografia Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

Nowe wyszukiwanie

Zapytanie: MARKETING
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku

1/2

Nr opisu: 0000092790
Tytuł oryginału: Działania marketingowe w promocji pomorskiego pilotażowego programu badań przesiewowych raka płuca : czy można powtórzyć sukces?
Autorzy: JANINA KSIĄŻEK, MAŁGORZATA JELITTO-GÓRSKA, ROBERT DZIEDZIC, Iwona Biadacz, WITOLD RZYMAN.
Źródło: W: XXII Ogólnopolska Konferencja Naukowo-Szkoleniowa PSPO : Opieka pielęgniarska w nowych terapiach onkologicznych, Białystok, 23-25 maja 2018 r.
Opis fizyczny: S. 28-29
Polskie hasła przedmiotowe:
  • marketing
  • promocja
  • badania przesiewowe
  • rak płuca

    Charakt. formalna: PSM
    Język publikacji: POL
    Afiliacja GUMed


    2/2

    Nr opisu: 0000054399
    Tytuł oryginału: Marketing usług medycznych a dostarczanie niezamówionej informacji handlowej za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (zagadnienia wybrane)
    Tytuł równoległy: Marketing of medical services and supplying unrequested commercial information via electronic communication channels (chosen issues)
    Autorzy: LUBOMIRA WENGLER, PIOTR POPOWSKI.
    Źródło: Probl. Hig. Epidemiol. 2009; t. 90, nr 1, s. 92-97, bibliogr. 27 poz., streszcz. pol., ang.
    ISSN: 1895-4316
    Polskie hasła przedmiotowe:
  • usługi medyczne
  • komunikacja elektroniczna
  • marketing
  • informacja handlowa
  • spam

    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • medical service
  • commercial communication
  • marketing
  • commercial information
  • spam

    Charakt. formalna: ARP
    Język publikacji: POL
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 6.000



    stosując format:




  • Nowe wyszukiwanie
    Wyszukiwanie w bazie bibliograficznej GUMed

    Strona WWW BG GUMed