Wynik wyszukiwania w bazie Bibliografia Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Nowe wyszukiwanie
Zapytanie:
QUALITY OF TEACHING
Liczba odnalezionych rekordów:
2
Przejście do opcji zmiany formatu
|
Wyświetlenie wyników w wersji do druku
1/2
Nr opisu:
0000082975
Tytuł oryginału:
Realizacja postulatów procesu bolońskiego w opiniach studentów
Tytuł równoległy:
The realization of the Bologna Process in students' opinions
Autorzy:
HALINA
NOWAKOWSKA
.
Źródło:
Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja
2015; t. 18, nr 1, s. 123-131, bibliogr. [9] poz., streszcz. pol., ang.
ISSN:
1505-8808
Polskie hasła przedmiotowe:
proces boloński
globalizacja w edukacji
jakość kształcenia
kompetencje zawodowe
ewolucja uniwersytetu
Angielskie hasła przedmiotowe:
Bologna Process
globalization of education
quality of teaching
professional competence
university evolution
Charakt. formalna:
ARP
Charakt. merytoryczna:
ORG
Język publikacji:
POL
Afiliacja GUMed
Punktacja ministerstwa:
10.000
http://terazniejszosc.dsw.edu.pl/fileadmin/user_upload/wydawnictwo/TCE/2015_69_7.pdf
2/2
Nr opisu:
0000075333
Tytuł oryginału:
Motywacja do podjęcia studiów i satysfakcja ze studiowania na kierunku Fizjoterapia w grupie studentów studiów II stopnia polskich uczelni o różnych profilach kształcenia
Tytuł równoległy:
Motivation to commence university studies and satisfaction with studing Physiotherapy among master's degree students of Polish university-level schools of different educational profiles
Autorzy:
J.
Gotlib
, A.
Cabak
, K.
Barczyk
, A.
Bugajski
, I.
Bułatowicz
, E.
Gajewska
, J.
Grzegorczyk
, RITA
HANSDORFER-KORZON
, W.
Kułak
, M.
Plewa
, J.
Lewandowski
, P.
Majcher
, O.
Nowotny-Czupryna
, K.
Prokopowicz
, J.
Soboń
, M.
Starczyńska
, M.
Szybińska
, D.
Białoszewski
.
Źródło:
Fizjoter. Pol.
2012; vol. 12, nr 3, s. 213-227, bibliogr. 33 poz., streszcz. pol., ang.
ISSN:
1642-0136
Polskie hasła przedmiotowe:
fizjoterapia
studia II stopnia
profil uczelni
jakość kształcenia
zadowolenie ze studiowania
Angielskie hasła przedmiotowe:
physiotherapy
a master's degree course
educational profile of a university-level school
quality of teaching
satisfaction with studying
Charakt. formalna:
ARP
Charakt. merytoryczna:
ORG
Język publikacji:
POL, ENG
Afiliacja GUMed
Punktacja ministerstwa:
5.000
stosując format:
standardowy
skrócony
pełny
standardowy z etykietami pól
skrócony z etykietami pól
pełny z etykietami
standardowy bez etykiet
skrócony bez etykiet
skrócony z etykietami i pkt.
kontrolny
Nowe wyszukiwanie
Wyszukiwanie w bazie bibliograficznej GUMed
Strona WWW BG GUMed