Wynik wyszukiwania w bazie Bibliografia Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Nowe wyszukiwanie
Zapytanie:
PROFESSIONAL ROLE
Liczba odnalezionych rekordów:
2
Przejście do opcji zmiany formatu
|
Wyświetlenie wyników w wersji do druku
1/2
Nr opisu:
0000091290
Tytuł oryginału:
Emotional intelligence, attachment styles and medical education
Autorzy:
Monika
Tyszkiewicz-Bandur
, MACIEJ
WALKIEWICZ
, MAŁGORZATA
TARTAS
, Justyna
Bankiewicz-Nakielska
.
Źródło:
Fam. Med. Prim. Care Rev.
2017; t. 19, nr 4, s. 404-407, bibliogr. 22 poz., streszcz. ang.
ISSN:
1734-3402
Angielskie hasła przedmiotowe:
emotional intelligence
physicians
medical students
medical education
professional role
Charakt. formalna:
ARP
Charakt. merytoryczna:
ORG
Język publikacji:
ENG
Afiliacja GUMed
Punktacja ministerstwa:
12.000
Inne bazy podające opis:
Scopus
DOI:
2/2
Nr opisu:
0000088849
Tytuł oryginału:
Kompetencje emocjonalne i społeczne wśród studentów kierunków medycznych
Tytuł równoległy:
Emotional and social competencies among medical students
Autorzy:
Monika
Tyszkiewicz-Bandur
, MACIEJ
WALKIEWICZ
, MAŁGORZATA
TARTAS
, Justyna
Bankiewicz-Nakielska
.
Źródło:
Med. Rodz.
2017; R. 20, nr 1, s. 25-30, bibliogr. 26 poz., streszcz. ang.
ISSN:
1505-3768
Angielskie hasła przedmiotowe:
emotional intelligence
medical education
medical students
professional role
Charakt. formalna:
ARP
Charakt. merytoryczna:
ORG
Język publikacji:
POL
Afiliacja GUMed
Punktacja ministerstwa:
7.000
http://www.medrodzinna.pl/wp-content/uploads/2017/06/mr_2017_025-030.pdf
stosując format:
standardowy
skrócony
pełny
standardowy z etykietami pól
skrócony z etykietami pól
pełny z etykietami
standardowy bez etykiet
skrócony bez etykiet
skrócony z etykietami i pkt.
kontrolny
Nowe wyszukiwanie
Wyszukiwanie w bazie bibliograficznej GUMed
Strona WWW BG GUMed