Wynik wyszukiwania w bazie Bibliografia Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

Nowe wyszukiwanie

Zapytanie: MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku

1/2

Tytuł oryginału: Rola Internetu i Web 2.0 w zdrowiu publicznym : krótki przegląd podstawowych narzędzi oraz ostatnich polskich doświadczeń
Tytuł angielski: The role of the Internet and Web 2.0 in public health : a brief review of basic tools and recent Polish experiences
Autorzy: PRZEMYSŁAW WASZAK, Wioleta Kasprzycka-Waszak.
Źródło: Hygeia Publ. Health 2018; t. 53, nr 3, s. 213-220, bibliogr. 54 poz., streszcz. pol., ang.
ISSN: 1509-1945
Polskie hasła przedmiotowe:
  • e-zdrowie
  • telemedycyna
  • Internet
  • media społecznościowe

    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • e-health
  • telemedicine
  • Internet
  • social media

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: PPP
    Język publikacji: POL
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 8.000
    http://www.h-ph.pl/pdf/hyg-2018/hyg-2018-3-213.pdf




    2/2

    Tytuł oryginału: Rola mediów społecznościowych w promocji zdrowia na przykładzie kampanii "Zdrowy Słupsk"
    Tytuł angielski: 'Healthy Słupsk' : the role of social media in a health promotion campaign
    Autorzy: PRZEMYSŁAW M. WASZAK, Paulina Bartosik, Agata Kuchczyńska, Natalia Kawalec.
    Źródło: Med. Ogólna Nauk. Zdr. 2018; t. 24, nr 1, s. 4-8, bibliogr. 15 poz., streszcz. pol., ang.
    ISSN: 2083-4543
    Polskie hasła przedmiotowe:
  • zdrowie publiczne
  • media społecznościowe
  • promocja zdrowia
  • miasta

    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • public health
  • social media
  • health promotion
  • cities

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: POL
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 6.000
    DOI:



    stosując format:




  • Nowe wyszukiwanie
    Wyszukiwanie w bazie bibliograficznej GUMed

    Strona WWW BG GUMed