Wynik wyszukiwania w bazie Bibliografia Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

Nowe wyszukiwanie

Zapytanie: TOTAL QUALITY MANAGEMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku

1/1

Tytuł oryginału: Pomiar satysfakcji jako wskaźnik skuteczności zarządzania systemowego w podmiotach leczniczych
Tytuł angielski: Satisfaction survey as an indicator of systematic management efectiveness in healthcare entities
Autorzy: B. Kondracka, KRZYSZTOF ŁUKASZUK.
Źródło: Przeds. Zarz. 2014; t. 15, z. 12, cz. 1, s. 89-101, bibliogr. [16] poz., streszcz. ang.
ISSN: 1733-2486
Uwagi: Organizacja i zarządzanie wyzwaniem dla pielęgniarek i położnych w nowoczesnej Europie : cz. 1 / red. E. Majchrzak-Kłokocka, A. Woźniak
Angielskie hasła przedmiotowe:
  • total quality management
  • patient satisfaction

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: POL
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 8.000
    http://piz.san.edu.pl/docs/e-XV-12-1.pdf



    stosując format:




  • Nowe wyszukiwanie
    Wyszukiwanie w bazie bibliograficznej GUMed

    Strona WWW BG GUMed