Wynik wyszukiwania w bazie Bibliografia Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

Nowe wyszukiwanie

Zapytanie: SOCIAL MEDIA
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku

1/7

Tytuł oryginału: Social media in the libraries of medical universities : an attempt at comparison [Dokument elektroniczny]
Tytuł angielski: Media społecznościowe w bibliotekach uczelni medycznych : próba porównania
Autorzy: EWELINA RYBKA.
Źródło: Forum Bibl. Med. 2020; vol. 13, nr 1, s. 18-25, bibliogr. 9 poz., streszcz. ang., pol.
ISSN: 1899-5829
Uwagi: Dostępny w Internecie: https://fbm.wum.edu.pl/sites/fbm.wum.edu.pl/files/dokumenty/20201301-0035.pdf [dostęp: 16.12.2020]
Angielskie hasła przedmiotowe:
  • scientific libraries
  • medical libraries
  • social media
  • marketing
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: ENG, POL
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 5.000
    Inne bazy podające opis:
  • nie

    DOI:




    2/7

    Tytuł oryginału: Tweeting the meeting: quantitative and qualitative twitter activity during the 38th ESSO conference
    Autorzy: Kjetil Søreide, Graham Mackenzie, KAROL POŁOM, Laura Lorenzon, Helen Mohan, Julio Mayol.
    Źródło: Eur. J. Surg. Oncol. 2019; vol. 45, nr 2, s. 284-289, bibliogr. 18 poz., streszcz. ang.
    ISSN: 0748-7983
    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • Twitter
  • social media
  • conference
  • education
  • surgical research
  • surgical oncology

    Charakt. formalna: ARZ
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: ENG
    Afiliacja GUMed
    Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 3.959
    Punktacja ministerstwa: 100.000
    Inne bazy podające opis:
  • PubMed
  • Scopus
  • Web of Science

    DOI:




    3/7

    Tytuł oryginału: The spread of medical fake news in social media : the pilot quantitative study
    Autorzy: PRZEMYSŁAW M. WASZAK, Wioleta Kasprzycka-Waszak, ALICJA KUBANEK.
    Źródło: Health Policy and Technol. 2018; vol. 7, nr 2, s. 115-118, bibliogr. 20 poz., streszcz. ang.
    ISSN: 2211-8837
    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • social media
  • misinformation
  • health communication
  • Poland

    Charakt. formalna: ARZ
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: ENG
    Afiliacja GUMed
    Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 1.225
    Punktacja ministerstwa: 15.000
    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    DOI:




    4/7

    Tytuł oryginału: Rola Internetu i Web 2.0 w zdrowiu publicznym : krótki przegląd podstawowych narzędzi oraz ostatnich polskich doświadczeń
    Tytuł angielski: The role of the Internet and Web 2.0 in public health : a brief review of basic tools and recent Polish experiences
    Autorzy: PRZEMYSŁAW WASZAK, Wioleta Kasprzycka-Waszak.
    Źródło: Hygeia Publ. Health 2018; t. 53, nr 3, s. 213-220, bibliogr. 54 poz., streszcz. pol., ang.
    ISSN: 1509-1945
    Polskie hasła przedmiotowe:
  • e-zdrowie
  • telemedycyna
  • Internet
  • media społecznościowe

    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • e-health
  • telemedicine
  • Internet
  • social media

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: PPP
    Język publikacji: POL
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 8.000
    http://www.h-ph.pl/pdf/hyg-2018/hyg-2018-3-213.pdf




    5/7

    Tytuł oryginału: Rola mediów społecznościowych w promocji zdrowia na przykładzie kampanii "Zdrowy Słupsk"
    Tytuł angielski: 'Healthy Słupsk' : the role of social media in a health promotion campaign
    Autorzy: PRZEMYSŁAW M. WASZAK, Paulina Bartosik, Agata Kuchczyńska, Natalia Kawalec.
    Źródło: Med. Ogólna Nauk. Zdr. 2018; t. 24, nr 1, s. 4-8, bibliogr. 15 poz., streszcz. pol., ang.
    ISSN: 2083-4543
    Polskie hasła przedmiotowe:
  • zdrowie publiczne
  • media społecznościowe
  • promocja zdrowia
  • miasta

    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • public health
  • social media
  • health promotion
  • cities

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: POL
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 6.000
    DOI:




    6/7

    Tytuł oryginału: Chosen marketing and public relations techniques used by Ewa Chodakowska in promoting a healthy lifestyle : study on opinions of respondents on the Ewa Chodakowska method
    Autorzy: A[NNA] TYRAŃSKA-FOBKE, A. Konieczna, A. Kuich, A[GATA] JANASZCZYK, K[ATARZYNA] LEONIUK.
    Źródło: Prog. Health Sci. 2016; vol. 6, nr 2, s. 84-91, bibliogr. 11 poz., streszcz. ang.
    ISSN: 2083-1617
    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • marketing
  • social marketing
  • health promotion
  • social media

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: ENG
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 6.000
    DOI:
    http://progress.umb.edu.pl/sites/progress.umb.edu.pl/files/84-91_0.pdf




    7/7

    Tytuł oryginału: Facebook as a medium for promoting statement of intent for organ donation: 5-years of experience
    Autorzy: Michał Brzeziński, PAWEŁ KLIKOWICZ.
    Źródło: Ann. Transplant. 2015; vol. 20, s. 141-146, bibliogr. 15 poz., streszcz. ang.
    ISSN: 1425-9524
    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • health promotion
  • organ transplantation
  • social media

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: PPP
    Język publikacji: POL
    Afiliacja GUMed
    Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 1.032
    Punktacja ministerstwa: 20.000
    DOI:



    stosując format:




  • Nowe wyszukiwanie
    Wyszukiwanie w bazie bibliograficznej GUMed

    Strona WWW BG GUMed