Wynik wyszukiwania w bazie Bibliografia Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

Nowe wyszukiwanie

Zapytanie: SOCIAL MARKETING
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku

1/1

Tytuł oryginału: Chosen marketing and public relations techniques used by Ewa Chodakowska in promoting a healthy lifestyle : study on opinions of respondents on the Ewa Chodakowska method
Autorzy: A[NNA] TYRAŃSKA-FOBKE, A. Konieczna, A. Kuich, A[GATA] JANASZCZYK, K[ATARZYNA] LEONIUK.
Źródło: Prog. Health Sci. 2016; vol. 6, nr 2, s. 84-91, bibliogr. 11 poz., streszcz. ang.
ISSN: 2083-1617
Angielskie hasła przedmiotowe:
  • marketing
  • social marketing
  • health promotion
  • social media

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: ENG
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 6.000
    DOI:
    http://progress.umb.edu.pl/sites/progress.umb.edu.pl/files/84-91_0.pdf



    stosując format:




  • Nowe wyszukiwanie
    Wyszukiwanie w bazie bibliograficznej GUMed

    Strona WWW BG GUMed