Wynik wyszukiwania w bazie Bibliografia Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

Nowe wyszukiwanie

Zapytanie: PROFESSIONAL ROLE
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku

1/2

Tytuł oryginału: Emotional intelligence, attachment styles and medical education
Autorzy: Monika Tyszkiewicz-Bandur, MACIEJ WALKIEWICZ, MAŁGORZATA TARTAS, Justyna Bankiewicz-Nakielska.
Źródło: Fam. Med. Prim. Care Rev. 2017; t. 19, nr 4, s. 404-407, bibliogr. 22 poz., streszcz. ang.
ISSN: 1734-3402
Angielskie hasła przedmiotowe:
  • emotional intelligence
  • physicians
  • medical students
  • medical education
  • professional role

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: ENG
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 12.000
    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    DOI:




    2/2

    Tytuł oryginału: Kompetencje emocjonalne i społeczne wśród studentów kierunków medycznych
    Tytuł angielski: Emotional and social competencies among medical students
    Autorzy: Monika Tyszkiewicz-Bandur, MACIEJ WALKIEWICZ, MAŁGORZATA TARTAS, Justyna Bankiewicz-Nakielska.
    Źródło: Med. Rodz. 2017; R. 20, nr 1, s. 25-30, bibliogr. 26 poz., streszcz. ang.
    ISSN: 1505-3768
    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • emotional intelligence
  • medical education
  • medical students
  • professional role

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: POL
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 7.000
    http://www.medrodzinna.pl/wp-content/uploads/2017/06/mr_2017_025-030.pdf



    stosując format:




  • Nowe wyszukiwanie
    Wyszukiwanie w bazie bibliograficznej GUMed

    Strona WWW BG GUMed