Wynik wyszukiwania w bazie Bibliografia Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

Nowe wyszukiwanie

Zapytanie: MEDICAL EDUCATION
Liczba odnalezionych rekordów: 15



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku

1/15

Tytuł oryginału: Family physicians' problems with patients and own limitations : a qualitative study
Autorzy: Justyna Bankiewicz-Nakielska, MACIEJ WALKIEWICZ, Monika Tyszkiewicz-Bandur.
Źródło: Fam. Med. Prim. Care Rev. 2020; t. 22, nr 1, s. 18-21, bibliogr. 21 poz., streszcz. ang.
ISSN: 1734-3402
Angielskie hasła przedmiotowe:
  • compliance
  • medical education
  • family physician
  • communication

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: ENG
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 20.000
    Inne bazy podające opis:
  • Scopus
  • Web of Science

    DOI:




    2/15

    Tytuł oryginału: The analysis of the empathy factor in students of medical sciences
    Autorzy: KRZYSZTOF SOBCZAK, Błażej Popowicz.
    Źródło: Pol. Ann. Med. 2019; vol. 26, nr 2, s. 145-150, bibliogr. 30 poz., streszcz. ang.
    ISSN: 1230-8013
    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • empathy
  • medical students
  • medical education

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: ENG
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 40.000
    DOI:




    3/15

    Tytuł oryginału: Medical studies, team roles and emotional intelligence
    Autorzy: MACIEJ WALKIEWICZ, Katarzyna Sowińska, MAŁGORZATA TARTAS.
    Źródło: Fam. Med. Prim. Care Rev. 2018; t. 20, nr 1, s. 71-77, bibliogr. 34 poz., streszcz. ang.
    ISSN: 1734-3402
    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • emotional intelligence
  • medical students
  • medical education
  • patient care team

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: ENG
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 12.000
    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    DOI:




    4/15

    Tytuł oryginału: The system of values and styles of success in the medical career: A longitudinal study
    Autorzy: WALDEMAR BUDZIŃSKI, MACIEJ WALKIEWICZ, MAŁGORZATA TARTAS.
    Źródło: Int. J. Occup. Med. Environ. Health 2018; vol. 31, nr 6, s. 823-835, bibliogr. 29 poz., streszcz. ang.
    ISSN: 1232-1087
    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • medical students
  • medical career
  • physicians
  • burnout
  • occupational satisfaction
  • medical education

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: ENG
    Afiliacja GUMed
    Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 1.314
    Punktacja ministerstwa: 20.000
    Inne bazy podające opis:
  • PubMed
  • Scopus
  • Web of Science

    DOI:




    5/15

    Tytuł oryginału: Three-dimensional printing in cardiology : current applications and future challenges
    Autorzy: Hongxing Luo, JAROSŁAW MEYER-SZARY, Zhongmin Wang, ROBERT SABINIEWICZ, Yuhao Liu.
    Źródło: Cardiol. J. 2017; vol. 24, nr 4, s. 436-444, bibliogr. 68 poz.
    ISSN: 1897-5593
    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • three-dimensional printing
  • cardiology
  • preoperative evaluation
  • device design
  • medical education

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: PPP
    Język publikacji: ENG
    Afiliacja GUMed
    Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 1.339
    Punktacja ministerstwa: 20.000
    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    DOI:




    6/15

    Tytuł oryginału: Vulnerability of medical students and professionals to extreme work stress: a select review of the literature
    Autorzy: MACIEJ WALKIEWICZ, MAŁGORZATA TARTAS.
    Źródło: Commun. Med. 2017; vol. 14, nr 2, s. 181-187, bibliogr. [38] poz., streszcz. ang.
    ISSN: 1612-1783
    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • medical education
  • psychological stress
  • physicians
  • professional burnout
  • workload

    Charakt. formalna: ARZ
    Charakt. merytoryczna: PPP
    Język publikacji: ENG
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 20.000
    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    DOI:




    7/15

    Tytuł oryginału: Emotional intelligence, attachment styles and medical education
    Autorzy: Monika Tyszkiewicz-Bandur, MACIEJ WALKIEWICZ, MAŁGORZATA TARTAS, Justyna Bankiewicz-Nakielska.
    Źródło: Fam. Med. Prim. Care Rev. 2017; t. 19, nr 4, s. 404-407, bibliogr. 22 poz., streszcz. ang.
    ISSN: 1734-3402
    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • emotional intelligence
  • physicians
  • medical students
  • medical education
  • professional role

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: ENG
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 12.000
    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    DOI:




    8/15

    Tytuł oryginału: Kompetencje emocjonalne i społeczne wśród studentów kierunków medycznych
    Tytuł angielski: Emotional and social competencies among medical students
    Autorzy: Monika Tyszkiewicz-Bandur, MACIEJ WALKIEWICZ, MAŁGORZATA TARTAS, Justyna Bankiewicz-Nakielska.
    Źródło: Med. Rodz. 2017; R. 20, nr 1, s. 25-30, bibliogr. 26 poz., streszcz. ang.
    ISSN: 1505-3768
    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • emotional intelligence
  • medical education
  • medical students
  • professional role

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: POL
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 7.000
    http://www.medrodzinna.pl/wp-content/uploads/2017/06/mr_2017_025-030.pdf




    9/15

    Tytuł oryginału: Structure of emotional intelligence among first year students of selected directions of medicine [Dokument elektroniczny]
    Autorzy: ANNA BURKIEWICZ.
    Źródło: Procedia. Soc. Behav. Sci. 2015; vol. 190, s. 129-134, bibliogr. [22] poz., streszcz. ang.
    ISSN: 1877-0428
    Uwagi: 2nd Global Conference on Psychology Researches (GCPR-2014), Barcelona, Spain, 28-29 November 2014 : proceedings; Dostępny w Internecie: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S187704281503219X [dostęp: 8.06.2015]
    Konferencja/zjazd: : Barcelona, 2014.11.28
    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • emotional intelligence
  • medical students
  • medical education

    Charakt. formalna: ZRZ
    Język publikacji: ENG
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 10.000
    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    DOI:
    http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S187704281503219X




    10/15

    Tytuł oryginału: Oczekiwania studentów związane z podjęciem zaocznych studiów magisterskich na Oddziale Pielęgniarstwa AM w Gdańsku
    Tytuł angielski: Expectations relating to commencement of extramural master's studies at the Nursing Department of the Gdańsk Medical University
    Autorzy: JOLANTA PĘGIEL-KAMRAT, EWA WOJDAK-HAASA.
    Źródło: Nowiny Lek. 2009; R. 78, nr 1, s. 35-38, bibliogr.6 poz., streszcz. pol., ang.
    ISSN: 0860-7397
    Polskie hasła przedmiotowe:
  • kształcenie medyczne
  • opieka pielęgniarska
  • profesjonalne kompetencje
  • pracownicy medyczni

    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • medical education
  • nursing care
  • professional competence
  • medical staff

    Charakt. formalna: ARP
    Język publikacji: POL
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 6.000


    11/15

    Tytuł oryginału: Szkolenie specjalizacyjne ze zdrowia publicznego w woj. pomorskim
    Tytuł angielski: Specialization training in Public Health in the Pomeranian voivodeship
    Autorzy: JOLANTA PĘGIEL-KAMRAT, E. Mówińska.
    Źródło: Probl. Hig. Epidemiol. 2009; t. 90, supl. 1, s.75-76
    ISSN: 1895-4316
    Uwagi: Międzynarodowa Konferencja Naukowa, Dni Medycyny Społecznej i Zdrowia Publicznego: "Między profilaktyką a medycyną kliniczną", Poznań, 9-11.09.2009 r.
    Polskie hasła przedmiotowe:
  • zdrowie publiczne
  • specjalizacja
  • polityka zdrowotna
  • wiedza
  • kształcenie medyczne

    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • public health
  • specialization
  • health policy
  • knowledge
  • medical education

    Charakt. formalna: PSC
    Język publikacji: POL, ENG
    Afiliacja GUMed


    12/15

    Tytuł oryginału: Undergraduate teaching of nuclear medicine in European universities
    Autorzy: PIOTR LASS, JUSTYNA SCHEFFLER.
    Źródło: Eur. J. Nucl. Med. Mol. Imaging 2003; vol. 30, nr 7, s. 1018-1023, bibliogr. 4 poz., abs.
    ISSN: 1619-7070
    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • medical education
  • nuclear medicine

    Charakt. formalna: ARZ
    Język publikacji: ENG
    Afiliacja GUMed
    Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 3.324
    Punktacja ministerstwa: 13.000




    13/15

    Tytuł oryginału: Nuclear medicine technologist training in European countries
    Autorzy: PIOTR LASS.
    Źródło: Eur. J. Nucl. Med. 2002; vol. 29, nr 8, s. 1083-1090, abs.
    ISSN: 1619-7070
    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • radiographers
  • technologists
  • medical education

    Charakt. formalna: ARZ
    Język publikacji: ENG
    Afiliacja GUMed
    Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 3.568
    Punktacja ministerstwa: 14.000




    14/15

    Tytuł oryginału: Analiza wyników egzaminu testowego studentów VI roku Wydziału Lekarskiego z zakresu pediatrii.
    Tytuł angielski: Analysis of results of test examination in paediatrics among sixth-year students of the Faculty of Medicine
    Autorzy: WANDA KOMOROWSKA-SZCZEPAŃSKA, ALICJA KSIĘŻOPOLSKA, KATARZYNA TURCZYŃSKA.
    Źródło: Zdr. Publ. 2001; t. 111, nr 3, s. 168-173, bibliogr. 14 poz., streszcz., summ.
    ISSN: 0044-2011
    Polskie hasła przedmiotowe:
  • kształcenie medyczne
  • kształcenie przeddyplomowe
  • pediatria
  • efektywność
  • lekarz rodzinny
  • podstawowa opieka zdrowotna

    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • medical education
  • under-graduate education
  • paediatrics
  • effectiveness
  • family physician
  • primary health care

    Charakt. formalna: ARP
    Język publikacji: POL
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 1.000
    Index Copernicus: 2.150


    15/15

    Tytuł oryginału: Próba oceny wpływu czynników socjalno-bytowych na wynik egzaminu wstępnego na Wydział Lekarski, a następnie przebieg studiów.
    Tytuł angielski: An attempt to evaluate the effect of socioeconomic factors on the result of entrance examination to the Faculty of Medicine and the course of university education
    Autorzy: KATARZYNA TURCZYŃSKA, ALICJA KSIĘŻOPOLSKA, WANDA KOMOROWSKA-SZCZEPAŃSKA.
    Źródło: Zdr. Publ. 2001; t. 111, nr 3, s. 163-167, bibliogr. 11 poz., streszcz., summ.
    ISSN: 0044-2011
    Polskie hasła przedmiotowe:
  • kształcenie medyczne
  • czynniki socjalno-bytowe
  • studenci
  • egzamin wstępny

    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • medical education
  • socioeconomic factors
  • students
  • school admission criteria

    Charakt. formalna: ARP
    Język publikacji: POL
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 1.000
    Index Copernicus: 2.150

    stosując format:




  • Nowe wyszukiwanie
    Wyszukiwanie w bazie bibliograficznej GUMed

    Strona WWW BG GUMed