Wynik wyszukiwania w bazie Bibliografia Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

Nowe wyszukiwanie

Zapytanie: MARKETING
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku

1/5

Tytuł oryginału: Social media in the libraries of medical universities : an attempt at comparison [Dokument elektroniczny]
Tytuł angielski: Media społecznościowe w bibliotekach uczelni medycznych : próba porównania
Autorzy: EWELINA RYBKA.
Źródło: Forum Bibl. Med. 2020; vol. 13, nr 1, s. 18-25, bibliogr. 9 poz., streszcz. ang., pol.
ISSN: 1899-5829
Uwagi: Dostępny w Internecie: https://fbm.wum.edu.pl/sites/fbm.wum.edu.pl/files/dokumenty/20201301-0035.pdf [dostęp: 16.12.2020]
Angielskie hasła przedmiotowe:
  • scientific libraries
  • medical libraries
  • social media
  • marketing
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: ENG, POL
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 5.000
    Inne bazy podające opis:
  • nie

    DOI:




    2/5

    Tytuł oryginału: Wpływ etykietowania piktogramami na konkurencyjność aptek ogólnodostępnych : retrospektywna analiza pilotażowa
    Tytuł angielski: The impact of pharmaceutical pictograms on the competitiveness of community pharmacy : retrospective pilot analysis
    Autorzy: DAMIAN ŚWIECZKOWSKI, Piotr Merks, Kordian Dryka, MIŁOSZ JAROSŁAW JAGUSZEWSKI.
    Źródło: Farm. Pol. 2017; t. 73, nr 12, s. 711-715, bibliogr. 24 poz., streszcz. ang.
    ISSN: 0014-8261
    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • community pharmacy
  • pharmaceutical pictograms
  • income
  • cognitive services
  • marketing
  • promotion

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: POL
    Afiliacja GUMed
    Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej
    Punktacja ministerstwa: 8.000
    http://www.ptfarm.pl/wydawnictwa/czasopisma/farmacja-polska/103/-/27331




    3/5

    Tytuł oryginału: Chosen marketing and public relations techniques used by Ewa Chodakowska in promoting a healthy lifestyle : study on opinions of respondents on the Ewa Chodakowska method
    Autorzy: A[NNA] TYRAŃSKA-FOBKE, A. Konieczna, A. Kuich, A[GATA] JANASZCZYK, K[ATARZYNA] LEONIUK.
    Źródło: Prog. Health Sci. 2016; vol. 6, nr 2, s. 84-91, bibliogr. 11 poz., streszcz. ang.
    ISSN: 2083-1617
    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • marketing
  • social marketing
  • health promotion
  • social media

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: ENG
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 6.000
    DOI:
    http://progress.umb.edu.pl/sites/progress.umb.edu.pl/files/84-91_0.pdf




    4/5

    Tytuł oryginału: Marketing usług medycznych a dostarczanie niezamówionej informacji handlowej za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (zagadnienia wybrane)
    Tytuł angielski: Marketing of medical services and supplying unrequested commercial information via electronic communication channels (chosen issues)
    Autorzy: LUBOMIRA WENGLER, PIOTR POPOWSKI.
    Źródło: Probl. Hig. Epidemiol. 2009; t. 90, nr 1, s. 92-97, bibliogr. 27 poz., streszcz. pol., ang.
    ISSN: 1895-4316
    Polskie hasła przedmiotowe:
  • usługi medyczne
  • komunikacja elektroniczna
  • marketing
  • informacja handlowa
  • spam

    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • medical service
  • commercial communication
  • marketing
  • commercial information
  • spam

    Charakt. formalna: ARP
    Język publikacji: POL
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 6.000




    5/5

    Tytuł oryginału: Epidemiology and prevention of arterial hypertension in Poland
    Autorzy: TOMASZ ZDROJEWSKI, BOGDAN WYRZYKOWSKI, RADOSŁAW SZCZĘCH, Ł. Wierucki, M. Naruszewicz, KRZYSZTOF NARKIEWICZ, MARZENA ZARZECZNA-BARAN.
    Źródło: Blood Press. 2005; vol. 14, suppl. 2, s. 10-16, bibliogr. 18 poz., streszcz. ang.
    ISSN: 0803-7051
    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • awareness
  • education
  • epidemiology
  • hypertension
  • marketing
  • prevention

    Charakt. formalna: SUZ
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: ENG
    Afiliacja GUMed
    Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 1.241
    Punktacja ministerstwa: 10.000
    Inne bazy podające opis:
  • PubMed
  • Scopus
  • Web of Science

    DOI:



    stosując format:




  • Nowe wyszukiwanie
    Wyszukiwanie w bazie bibliograficznej GUMed

    Strona WWW BG GUMed