Wynik wyszukiwania w bazie Bibliografia Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

Nowe wyszukiwanie

Zapytanie: EVIDENCE-BASED PRACTICE
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku

1/4

Tytuł oryginału: Validation study and setting norms of the evidence based practice competence questionnaire for nursing students: A cross-sectional study in Poland
Autorzy: Mariusz Panczyk, Lucyna Iwanow, ALEKSANDRA GAWORSKA-KRZEMIŃSKA, Elżbieta Grochans, Maria Kózka, Jolanta Lewko, Małgorzata Marcysiak, Katarzyna Młynarska, Grażyna Nowak-Starz, Izabella Uchmanowicz, Antonio Jesús Ramos-Morcillo, María Ruzafa-Martínez, Joanna Gotlib.
Źródło: Nurse Educ. Today 2020; vol. 88, art. ID 104383, s. 1-9, bibliogr. [41] poz., streszcz. ang.
ISSN: 0260-6917
Angielskie hasła przedmiotowe:
  • evidence-based practice
  • questionnaire
  • validation
  • competence
  • students

    Charakt. formalna: ARZ
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: ENG
    Afiliacja GUMed
    Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 2.490
    Punktacja ministerstwa: 100.000
    Inne bazy podające opis:
  • PubMed
  • Scopus

    DOI:




    2/4

    Tytuł oryginału: Knowledge, behaviors and attitudes of Polish nurses as compared with Evidence-Based Practice in relation to the guidelines of the European Resuscitation Council [Dokument elektroniczny]
    Autorzy: Dorota Ozga, Marzena Jędrzejczyk-Cwanek, Krystyna Woźniak, Edyta Niemczyk, WIOLETTA MĘDRZYCKA-DĄBROWSKA.
    Źródło: Glob. Adv. Health Med. 2019; vol. 8, s. 1-7, bibliogr. 20 poz., streszcz. ang.
    ISSN: 2164-957X
    Uwagi: Dostępny w Internecie: https://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.1177/2164956119897566 [dostęp: 13.01.2020]
    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • health knowledge
  • attitudes
  • practice
  • evidence-based practice
  • patient safety

    Charakt. formalna: ARZ
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: ENG
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 100.000
    DOI:




    3/4

    Tytuł oryginału: Polish and Finnish nursing students' attitudes, knowledge and skills related to research utilisation
    Tytuł angielski: Postawy, wiedza i umiejętności studentów kierunku pielęgniarstwo z zakresu wykorzystania badań naukowych w praktyce pielęgniarskiej : Polska i Finlandia
    Autorzy: Asta Heikkilä, KATARZYNA KWIECIEŃ-JAGUŚ, Maija Hupli, Johanna Kero, Jouko Katajisto, Leena Salminen, Helena Leino-Kilpi.
    Źródło: Med. Ogólna Nauk. Zdr. 2019; t. 25, nr 3, s. 181-186, bibliogr. 30 poz., streszcz. pol., ang.
    ISSN: 2083-4543
    Polskie hasła przedmiotowe:
  • pielęgniarki
  • postawa
  • wiedza
  • edukacja
  • studenci
  • kształcenie

    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • attitude
  • evidence-based practice
  • knowledge
  • nursing education
  • skills
  • students

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: ENG, POL
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 20.000




    4/4

    Tytuł oryginału: Polish nurses' perceived barriers in using evidence-based practice in pain management
    Autorzy: W[IOLETTA] MĘDRZYCKA-DĄBROWSKA, S. Dąbrowski, A. Gutysz-Wojnicka, A[NDRZEJ] BASIŃSKI.
    Źródło: Int. Nurs. Rev. 2016; vol. 63, nr 3, s. 316-327, bibliogr. [34] poz., streszcz. ang.
    ISSN: 0020-8132
    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • evidence-based practice
  • nurse-patient
  • nursing care
  • pain
  • pain management
  • Poland

    Charakt. formalna: ARZ
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: ENG
    Afiliacja GUMed
    Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej, wskaźnik Impact Factor ISI: 1.517
    Punktacja ministerstwa: 30.000
    DOI:



    stosując format:




  • Nowe wyszukiwanie
    Wyszukiwanie w bazie bibliograficznej GUMed

    Strona WWW BG GUMed