Wynik wyszukiwania w bazie Bibliografia Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

Nowe wyszukiwanie

Zapytanie: EMOTIONAL INTELLIGENCE
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku

1/5

Tytuł oryginału: Medical studies, team roles and emotional intelligence
Autorzy: MACIEJ WALKIEWICZ, Katarzyna Sowińska, MAŁGORZATA TARTAS.
Źródło: Fam. Med. Prim. Care Rev. 2018; t. 20, nr 1, s. 71-77, bibliogr. 34 poz., streszcz. ang.
ISSN: 1734-3402
Angielskie hasła przedmiotowe:
  • emotional intelligence
  • medical students
  • medical education
  • patient care team

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: ENG
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 12.000
    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    DOI:




    2/5

    Tytuł oryginału: Emotional intelligence, attachment styles and medical education
    Autorzy: Monika Tyszkiewicz-Bandur, MACIEJ WALKIEWICZ, MAŁGORZATA TARTAS, Justyna Bankiewicz-Nakielska.
    Źródło: Fam. Med. Prim. Care Rev. 2017; t. 19, nr 4, s. 404-407, bibliogr. 22 poz., streszcz. ang.
    ISSN: 1734-3402
    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • emotional intelligence
  • physicians
  • medical students
  • medical education
  • professional role

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: ENG
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 12.000
    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    DOI:




    3/5

    Tytuł oryginału: Kompetencje emocjonalne i społeczne wśród studentów kierunków medycznych
    Tytuł angielski: Emotional and social competencies among medical students
    Autorzy: Monika Tyszkiewicz-Bandur, MACIEJ WALKIEWICZ, MAŁGORZATA TARTAS, Justyna Bankiewicz-Nakielska.
    Źródło: Med. Rodz. 2017; R. 20, nr 1, s. 25-30, bibliogr. 26 poz., streszcz. ang.
    ISSN: 1505-3768
    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • emotional intelligence
  • medical education
  • medical students
  • professional role

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: POL
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 7.000
    http://www.medrodzinna.pl/wp-content/uploads/2017/06/mr_2017_025-030.pdf




    4/5

    Tytuł oryginału: Structure of emotional intelligence among first year students of selected directions of medicine [Dokument elektroniczny]
    Autorzy: ANNA BURKIEWICZ.
    Źródło: Procedia. Soc. Behav. Sci. 2015; vol. 190, s. 129-134, bibliogr. [22] poz., streszcz. ang.
    ISSN: 1877-0428
    Uwagi: 2nd Global Conference on Psychology Researches (GCPR-2014), Barcelona, Spain, 28-29 November 2014 : proceedings; Dostępny w Internecie: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S187704281503219X [dostęp: 8.06.2015]
    Konferencja/zjazd: : Barcelona, 2014.11.28
    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • emotional intelligence
  • medical students
  • medical education

    Charakt. formalna: ZRZ
    Język publikacji: ENG
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 10.000
    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    DOI:
    http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S187704281503219X




    5/5

    Tytuł oryginału: Emocje w relacjach zawodowych a stan zdrowia pracowników na przykładzie zawodu nauczyciela
    Tytuł angielski: Emotions in professional relations and employees' health as exemplified by the teacher's profession
    Autorzy: MAGDALENA STADNYK, D. Szczygieł, JANINA KSIĄŻEK.
    Źródło: Zdr. Publ. 2012; t. 122, nr 2, s. 138-142, bibliogr. 15 poz., streszcz. pol., ang.
    ISSN: 0044-2011
    Polskie hasła przedmiotowe:
  • stan zdrowia
  • pozytywne i negatywne emocje
  • inteligencja emocjonalna

    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • health condition
  • positive and negative emotions
  • emotional intelligence

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: ENG
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 4.000
    http://www.pjph.eu/issues/volume122/no2/a06/



    stosując format:




  • Nowe wyszukiwanie
    Wyszukiwanie w bazie bibliograficznej GUMed

    Strona WWW BG GUMed