Wynik wyszukiwania w bazie Bibliografia Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

Nowe wyszukiwanie

Zapytanie: EDUCATION PROCESS
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku

1/3

Tytuł oryginału: Implementacja ICNP® w procesie kształcenia studentów pielęgniarstwa. : do¶wiadczenia o¶rodka gdańskiego na przykładzie przedmiotu podstawy pielęgniarstwa : czę¶ć 1
Tytuł angielski: ICNP® implementation in nursing education : experiences of the Medical University of Gdansk on the example of the subject "Basics of Nursing Care" : part 1
Autorzy: HANNA GRABOWSKA.
¬ródło: Probl. Pielęg. 2017; t. 25, nr 3, s. 204-209, bibliogr. 8 poz., streszcz. pol., ang.
ISSN: 1233-9989
Polskie hasła przedmiotowe:
  • ICNP®
  • proces kształcenia
  • klasyfikacja
  • podstawy pielęgniarstwa

    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • ICNP®
  • education process
  • classification
  • fundamentals of nursing

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: PPP
    Język publikacji: POL
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 5.000
    DOI:




    2/3

    Tytuł oryginału: Zakres wykorzystania ICNP® w nauczaniu podstaw pielęgniarstwa w uczelniach polskich : doniesienie wstępne
    Tytuł angielski: Application of ICNP® in teaching the basics of nursing in Polish college : preliminary report
    Autorzy: HANNA GRABOWSKA.
    ¬ródło: Probl. Pielęg. 2017; t. 25, nr 2, s. 77-81, bibliogr. 19 poz., streszcz. pol., ang.
    ISSN: 1233-9989
    Polskie hasła przedmiotowe:
  • ICNP®
  • proces kształcenia
  • klasyfikacja
  • podstawy pielęgniarstwa

    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • ICNP®
  • education process
  • classification
  • fundamentals of nursing

    Charakt. formalna: ARP
    Charakt. merytoryczna: ORG
    Język publikacji: POL
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 5.000
    DOI:
    https://journals.viamedica.pl/problemy_pielegniarstwa/article/view/PP.2017.0012




    3/3

    Tytuł oryginału: Między idealizmem a pragmatyzmem: oczekiwania studentów wobec nauczycieli akademickich
    Tytuł angielski: Between idealizm and pragmatizm: students' expectations towards academic teachers
    Autorzy: KATARZYNA LEONIUK, HALINA NOWAKOWSKA.
    ¬ródło: W: Nauczyciel : kreator rzeczywisto¶ci edukacyjnej : kształcenie - teoria - praktyka nauczycielska / red. nauk. U. Szu¶cik
    Adres wydawniczy: Bielsko-Biała : Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-Humanistycznej, 2013
    Opis fizyczny: S. 181-191 : Bibliogr. [10] poz., streszcz. pol., ang.
    ISBN: 978-83-63713-61-4
    Polskie hasła przedmiotowe:
  • idealizm pedagogiczny
  • pragmatyzm pedagogiczny
  • relacja: nauczyciel akademicki-student
  • oczekiwania studentów
  • proces dydaktyczny

    Angielskie hasła przedmiotowe:
  • pedagogical idealism
  • pedagogical pragmatism
  • student-professor relation
  • student's expectations
  • education process

    Charakt. formalna: RKS
    Charakt. merytoryczna: MON
    Język publikacji: POL
    Afiliacja GUMed
    Punktacja ministerstwa: 4.000

    stosuj±c format:




  • Nowe wyszukiwanie
    Wyszukiwanie w bazie bibliograficznej GUMed

    Strona WWW BG GUMed