Wynik wyszukiwania w bazie Bibliografia Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

Nowe wyszukiwanie

Zapytanie: TUSCHER M
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku

1/1

Tytuł oryginału: Marketing społeczny jako element Aktywnego Programu Profilaktyki Raka Szyjki Macicy. Doświadczenia Wojewódzkiego Ośrodka Koordynujacego Program w Gdańsku w 2006 roku
Tytuł angielski: Social marketing as an element of the Active Cervical Cancer Prevention Program. Experiences from the Voivodeship Coordinating Center in Gdańsk in the year 2006
Autorzy: PIOTR POPOWSKI, LUBOMIRA WENGLER, M. Tuscher.
Źródło: W: Wyzwania współczesnego położnictwa / Praca zbior. pod red. BOGUMIŁY KIEŁBRATOWSKIEJ, WIESŁAWY ŁYSIAK-SZYDŁOWSKIEJ, KRZYSZTOFA PREISA
Adres wydawniczy: Pelplin : Bernardinum, 2007
Opis fizyczny: S. 198-202 : Streszcz. ang.
ISBN: 978-83-7380-484-5
Charakt. formalna: RKS
Język publikacji: POL
Afiliacja GUMed

stosując format:




Nowe wyszukiwanie
Wyszukiwanie w bazie bibliograficznej GUMed

Strona WWW BG GUMed